تاریخ انقضا پروتز سینه

طول عمر پروتز سینه چقدر است و نیاز به تعویض دارد یا نه ؟ سوالی است که تقریبا همه افرادی که متقاضی این جراحی هستند می پرسند . پروتز هایی که امروزه استفاده می شود بهترین و پیشرفته ترین نوعی است که در دنیا استفاده می شود . پروتز تنها در صورتی که دچار عارضه شود نیاز به تعویض دارد . این عارضه شامل پارگی یا تیرگی پروتز ، نشتی مایع داخل پروتز می باشد . در این صورت پروتز خارج می شود و پروتز استاندار جایگزین می شود . از دیگر عارضه هایی که ممکن است برای پروتز ایجاد شود می توان به جا به جا شدن پروتز ، عفونت ، عدم قرار گیری پروتز در جای خود و قرینه نشدن آنها اشاره کرد .

تاریخ انقضا پروتز سینه

سولاریوم بعد از پروتز سینه

یکی از سوالاتی که بیماران می پرسند اینست که امکان سولاریوم و حمام آفتاب بعد از پروتز سینه وجود دارد ؟توصیه کلی اینست که برای اینکه محل جراحی و اسکار پررنک ایجاد نشود حداقل به مدت یک سال از تماس مستقیم نور آفتاب و اشعه سولاریوم خودداری شود زیرا تماس متقیم با نور آفتاب صدمه جدی به پروتز سینه وارد می کند . مواردی که بیمار اصرار دارد حمام آفتاب بگیرد توصیه می شود لباس مناسب در این ناحیه داشته باشد یا کرم ضد آفتاب در این ناحیه زده شود . در مورد سولاریوم نیز استفاده زیاد در دراز مدت از آن تاثیر منفی روی پروتز می گذارد بنابراین از انجام آن تا حد امکان خودداری شود .

تعویض پروتز سینه ضروری است ؟

پروتزهایی که هم اکنون در بازار وجود دارد از نوعی می باشد که نیاز به تعویض ندارد و مانند گذشه نیست که نیاز به تعویض داشته باشد . بنابراین جای نگرانی نیست .

درد بعد از پروتز سینه

ثابت شده که شدت درد ربطی به نوع جراحی پروتز سینه ندارد چه بسا بیماری پروتز سینه انجام می دهند در حالیکه دردی ندارند و ممکن است بیمار دیگری درد را احساس کند . این درد  به آستانه تحمل درد فرد دارد و ربطی به نوع جراحی ندارد . بسیاری از افراد آستانه تحمل درد بالایی دارند و درد کمی را احساس می کنند .

آیا پروتز سینه منجر به سرطان می شود ؟

طبق بررسی های انجام شده ارتباطی بین سرطان و پروتز سینه وجود نداره و تاکنون گزارشی مشاهده نشده است .

نتایج پروتز سینه

طبق آمار به دست در بین جراحی های زیبایی ، پروتز سینه موفقترین عمل بوده که میزان موفقیت آن 98 % گزارش شده است .

پروتز هایی که امروزه استفاده می شود بهترین و پیشرفته ترین نوعی است که در دنیا استفاده می شود . پروتز تنها در صورتی که دچار عارضه شود نیاز به تعویض دارد . دکتر هادی فر جراح زیبایی زنان با همکاری جراح پلاستیک این عمل را بدون کمترین عوارض انجام می دهد . برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با شماره ٢٦٤٥٩٥٧٣- ٢٦٤٥٩٣٨٢ تماس بگیرید. برای دیدن نمونه کارهای جراحی زیبایی سینه به  اینستاگرام مراجعه کنید.

شرایط پروتز سینه

افرادی که واجد شرایط ذیل می باشد برای این جراحی مناسب می باشند :

• افرادی که دارای سینه هایی با سایز کوچک می باشد .
  • افرادی که بافتهای سینه شان در اثر بارداری یا شیردهی و کاهش وزن دچار تحلیل شده است.

سن پرتز سینه

به طور کلی از سن 22 سالگی فرد می تواند جراحی زیبایی انجام دهد . بنابراین این جراحی را می توان بع از رشد کامل سینه ها انجام داد .

بایدهای پروتز سینه

• توجه به انتخاب سایز پروتز سینه می باشد . هر بدنی ظرفیت بافتی مشخصی دارد و پزشک بر اساس این ظرفیت سایز پروتز سینه را انتخاب می کند . بنابراین انتخاب سایز بزرگتر از تحمل بافتی بدن برای جراحی مناسب نیست . در صورتی که این سایز بزرگتر باشد فرد را دچار عوارضی در طول زمان می کند .
  • حتما چکاب سالیانه برای بررسی پروتز انجام شود . بسیاری از پروتز ها از نوعی هستند که با معاینه نمی توان آنها را بررسی کرد و نیاز به انجام سونوگرافی دارند . برخی از پروتز ها دچار نشت یا جابه جایی می شود که خود فرد نیز متوجه آن می شود .
  • نکته ای که باید به آن توجه کنید اینست که اسمی به عنوان پروتز دائمی وجود ندارد و هیچ جای دنیا این ادعا وجود ندارد . بنابراین زمان که پروتز دچار عوارضی مانند پارگی یا جا به جایی شد نیاز به تعویض یا اصلاح دارد.